Aktualności

18.10.2013

"Dwa życia": wstydliwa karta historii Norwegii i Niemiec

25 października w polskich kinach pojawi się niemiecko-norweski thriller "Dwa życia" w reżyserii Georga Maasa. Film jest tegorocznym niemieckim kandydatem do Oscara i dotyka wstydliwego tematu w historii Norwegii i Niemiec: dzieci Lebensbornu.

25.09.2013

Film "Vincent chce nad morze" wspiera kampanię "Vincent chce być sobą z syndromem Tourette'a"

27 września w polskich kinach pojawi się niemiecka komedia "Vincent chce być sobą". Premierze filmu towarzyszy informacyjna kampania społeczną, przygotowana przez Polskie Stowarzyszenie Syndrom Tourette’a oraz firmę dystrybucyjną Aurora Films pod hasłem „VINCENT CHCE BYĆ SOBĄ Z SYNDROMEM TOURETTE’A”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi publicznej na osoby z zespołem Tourette’a, dzięki czemu zwiększy się świadomość występowania zaburzenia i zmniejszy się lęk społeczny przed osobami chorymi. Kampania może też działać w sposób terapeutyczny dla osób z syndromem, dodając im odwagi i zwiększając samoakceptację oraz poczucie własnej wartości.

17.09.2013

Polskie studio animacji pracowało przy włoskim "Pinokiu"

W najbliższy piątek, 20 września polskie dzieci będą mogły obejrzeć nową animowaną wersję ich ulubionej bajki "Pinokio". Film został wyreżyserowany przez Włocha Enzo D'Alo, a prace nad animacją trwały ponad cztery lata w studiach animacji w całej Europie. Animacje do filmu przygotowały również zespoły animatorów z Polski z firmy Orange Studio Animacji z Bielska-Białej. Orange Studio Animacji to polska firma, założona przez Polaka Grzegorza Handzlika, która ma swoje oddziały w Indiach i na Filipinach. Przy "Pinokiu" współpracowali animatorzy z Orange z każdego z tych krajów. Orange Studio Animacji jest odpowiedzialne za 50 procent kolorów w filmie, część prac nad animacją i recompositingiem.

17.09.2013

Pozwólmy mu być sobą

Polskie Stowarzyszenie Syndrom Tourette’a oraz firma dystrybucyjna Aurora Films przygotowały kampanię społeczną pod hasłem „VINCENT CHCE BYĆ SOBĄ Z SYNDROMEM TOURETTE’A”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi publicznej na osoby z zespołem Tourette’a, dzięki czemu zwiększy się świadomość występowania zaburzenia i zmniejszy się lęk społeczny przed osobami chorymi. Kampania może też działać w sposób terapeutyczny dla osób z syndromem, dodając im odwagi i zwiększając samoakceptację oraz poczucie własnej wartości.

13.09.2013

Anna Dereszowska podstępną Lisicą w nowej wersji "Pinokia"

W nowej wersji ulubionej dziecięcej bajki pt. "Pinokio" usłyszymy Annę Dereszowską. Aktorka użyczyła swego głosu postaci Lisicy, która wspólnie z swoim kompanem - Kotem okrada Pinokia. Postać przez nią grana to czarny charakter, ale Dereszowska przyznaje, że postaci negatywne gra się ciekawiej. "Mają w sobie mrok i są inteligentne i dowcipne. " - dodaje aktorka.

13.09.2013

Jesienny repertuar Aurora Films

Poniżej szczegółowy rozkład premier.

10.09.2013

"Sam często sprawdzałem, czy mi nos nie rośnie." - Jarosław Boberek o "Pinokiu"

Od 20 września w polskich kinach pojawi się filmowa wersja ulubionej dziecięcej bajki – „Pinokio” - kolorowa i pełna humoru, która oczaruje widzów w każdym wieku. W roli psa Alidoro usłyszymy Jarosława Boberka, który należy do czołówki polskich aktorów zajmujących się dubbingiem.

30.08.2013

"Babcia Gandzia" zdobywa Transatlantyk Audience Award 2013

"Babcia Gandzia" zdobywa Transatlantyk Audience Award 2013 "Babcia Gandzia" (tyt. oryg. "Paulette") pokazywana na niedawno zakończonym Transatlantyk Festival Poznań 2013, otrzymała Transatlantyk Audience Award - podali przed chwilą organizatorzy festiwalu.

30.08.2013

"Pinokio" - coś więcej niż tania rozrywka z multipleksu

Nowa wersja "Pinokia" to coś więcej niż tania rozrywka z multipleksu. "Pinokio" wypełniony jest treściami edukacyjnymi, a w warstwie muzycznej nie usłyszymy popularnych hitów, a wyłącznie specjalnie stworzoną do filmu muzykę symfoniczną. Również w zakresie techniki realizacyjnej "Pinokio" jest kinem "vintage" - film będzie wyświetlany wyłącznie w 2D.